Apple onderdelen     Samsung onderdelen     Nokia onderdelen     Xperia onderdelen     HTC onderdelen

Beste klanten, wij danken jullie voor het vertrouwen in ons de voorbije 6 jaren. Vanaf 1 Augustus zullen er enkele drastische veranderingen plaatsvinden op onze webshop.

Wegens het te hoge aantal 'defecte onderdelen' die we te verwerken krijgen wegens onkunde tijdens reparatie door de doe het zelvers, verleggen we de focus enkel nog naar reparaties en accessoires en kunnen er per 1 Augustus 2017 geen onderdelen meer worden verkregen via onze webshop.
Onze B2B klanten kunnen zich voor onderdelen nog steeds wenden tot onze groothandel Phonepro.be indien de statuten in overeenstemming zijn met de it/telecom branche (retail/repair).

Language: Nederlands
Language:

Retouren & Garantie

Onze toewijding aan uw tevredenheid.

Online aankopen vereisen flexibiliteit en ondersteuning. FIXiT Antwerp begrijpt dit en streeft er daarom naar een zo fijn mogelijke winkelervaring voor u te creëren.Het onderstaande retour- en annuleringsbeleid is ontwikkeld om klanten tegemoet te komen en ook om in te gaan op specifieke eigenschappen van onze producten.Als u het antwoord op uw vragen niet terug kunt vinden in ons retour- en annuleringsbeleid op deze pagina, gaat u dan naar onze contact pagina voor hulp van onze klantendienst. 

14 dagen herroepingsrecht online aankoop:
Alle geretourneerde artikelen moeten in gloednieuwe conditie verkeren, ongebruikt en over alle originele labels en verpakking beschikken. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u afhankelijk van uw situatie en het bestelde artikeltype in aanmerking komen voor een credit of omruiling. Wij behouden het recht om een behandelingsvergoeding van 2,00 euro in rekening te brengen voor alle retourzendingen zonder kwaliteitsgebreken. Retouren van producten worden enkel in behandeling genomen indien deze vooraf zijn aangemeld via ons RMA formulier, gelieve geen producten te retour te sturen zonder deze te hebben aangemeld en voor een antwoord is verkregen van onze klantendienst!

Als we u het verkeerde artikel hebben verstuurd:
U heeft de mogelijkheid om het artikel in te ruilen voor het juiste artikel , of het in te wisselen voor een volledige terugbetaling. U heeft na ontvangst van uw artikel 5 werkdagen de tijd om contact op te nemen via het RMA formulier en een retournering of omruiling aan te vragen.

Als we een artikel hebben verstuurd in de verkeerde kleur:
U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling. (Kleurverschil door misperceptie ten gevolge van monitor instellingen zijn geen grond voor terugbetaling). U heeft na ontvangst van uw artikel 5 werkdagen de tijd om contact op te nemen via het RMA formulier en een retournering of omruiling aan te vragen.

Als er een artikel mist van uw bestelling:
Neemt u binnen de 48u na ontvangst van de zending contact op met de klantendienst via het klachtenformulier om ons te informeren dat er een artikel mist van uw bestelling. Zodra wij dit hebben bevestigd, zullen wij een volledige terugbetaling van de artikelprijs bieden of de verwerking van een vervangingsartikel starten.

Als uw pakket kwijt is geraakt tijdens de verzending:
Neemt u contact op met de klantendienst klachtenformulier om ons te verwittigen dat u uw bestelling niet hebt ontvangen. Zodra wij met de koerier hebben bevestigd dat uw pakket verloren is, zullen wij u een herverzending aanbieden of een terugbetaling.

Als u een beschadigd artikel heeft ontvangen:
Schades bij ontvangst dient u te melden binnen de 48u na ontvangst! U komt in aanmerking voor een volledige terugbetaling of omruiling. Wees voor het aanvragen van de terugbetaling voorbereid om onze klantendienst te voorzien van scherpe foto’s waarop duidelijk de problemen met het artikel en het ordernummer op de pakbon te zien zijn indien hierom wordt gevraagd. Als u ervan overtuigd bent dat uw artikel was beschadigd tijdens de verzending, dan heeft de klantendienst foto’s nodig van de beschadigde verpakking met duidelijk zichtbaar trackingnummer (Proof of Damage), om uw schadedossier bij GLS aan te maken. Een schade melden doet u via email op hetvolgende adres: support(at)fixitantwerp(dot)be. Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteitslevering. Mocht uw probleem hierboven niet vermeld zijn neemt u met ons contact op via het klachtenformulier.

Garantie op reparaties:
Beperkte garantie van 3 maanden op reparaties met uitzondering van glasbreuk, val en/of stootschade, reparatie ten gevolge van waterschade/oxydatie en wifi reflow reparatie.

Garantie op geleverde onderdelen:
Onderdelen voor eigen montage of reparatie of die enige vorm van verandering of manipulatie hebben ondergaan dienen steeds gecontroleerd te worden op eigen montage schade. Het product dient steeds retour gestuurd te worden.Retouren van producten en defecten worden enkel in behandeling genomen indien deze worden aangemeld via ons RMA formulier, gelieve geen producten te retour te sturen zonder deze te hebben aangemeld en voor een antwoord is verkregen van onze klantendienst!

Retouradres:
E&M Solutions BVBA
tav FIXiT Antwerp
Santvoortbeeklaan 25
2100 Deurne

OPGELET! Bij retour pakt u het product zorgvuldig en veilig in en voegt u een kopij van de laatste mail met onze klantendient en/of de RMA aanvraag, verstuur het pakje met tranporteur naar keuze aan ons terug, wij raden verzending met enkel een postzegel en zonder tracking nummer voor uw eigen veiligheid af.

Alle merknamen en logos zijn en blijven eigendom van hun rechtmatige eigenaars. Alle prijzen op de Fixit Antwerp website worden inclusief BTW weergegeven.