Apple onderdelen     Samsung onderdelen     Nokia onderdelen     Xperia onderdelen     HTC onderdelen

Beste klanten, wij danken jullie voor het vertrouwen in ons de voorbije 6 jaren. Vanaf 1 Augustus zullen er enkele drastische veranderingen plaatsvinden op onze webshop.

Wegens het te hoge aantal 'defecte onderdelen' die we te verwerken krijgen wegens onkunde tijdens reparatie door de doe het zelvers, verleggen we de focus enkel nog naar reparaties en accessoires en kunnen er per 1 Augustus 2017 geen onderdelen meer worden verkregen via onze webshop.
Onze B2B klanten kunnen zich voor onderdelen nog steeds wenden tot onze groothandel Phonepro.be indien de statuten in overeenstemming zijn met de it/telecom branche (retail/repair).

Language: Nederlands
Language:

FAQ: Frequent Asked Questions

  • Kan ik mijn bestelling ophalen?
  • Hoe kan ik betalen?
  • Waar vind ik het tracking nummer terug?
  • Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, waar kan ik mijn pakket opvolgen?
  • Waar vind ik mijn factuur terug?
  • Kan ik naderhand nog een BTW factuur krijgen?
  • Klachtenformulier
  • Kan ik mijn bestelling ophalen?

    Bestellingen kunnen worden opgehaald in onze pickup locatie te Deurne, klik hier voor ons adres.

    Hoe kan ik betalen?
     
    Online kan er worden betaald via Paypal, iDeal, BanContact, Sofort Banking en Visa/Mastercard. Bij ophaling van de goederen kan er enkel contant of met bancontact worden afgerekend, u kan echter steeds uw op te halen bestelling reeds online afrekenen via de voornoemde betaalwijzen.
    Waar vind ik het trackingnummer terug?
     
    Het trackingnummer wordt u van zodra het bij ons beshikbaar is via mail toegestuurd. Heeft u deze mail niet ontvangen of gezien, dan kan u het tracking nummer terugvinden in uw account op onze site bij de desbetreffende bestelling.
    Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, waar kan ik mijn pakket opvolgen?
     
    Wanneer uw order bij ons het magazijn verlaat wordt u hiervan per mail verwittigd op het door u anngegeven mail adres dat werdt gebruikt bij het aanmaken van uw account/bestelling. Zodra wij het tracking nummer in ons bezit hebben wordt dit aan de bestelling toegevoegd en wordt u een tweede keer verwittigd van de zending met tracking nummer. U vind tevens het trackingnummer terug in uw account per bestelling (Mijn account > Mijn orders > Bestelling bekijken 'bij het gewenste order' > Verzendingen). Dit nummer kan u gebruiken op de track en trace van de door u gekozen transporteur, door op het logo onderaan elke pagina in onze shop te klikken komt u op de correcte tracking pagina van de transporteur.
    Waar vind ik mijn factuur terug?
     
    Uw facturen zowel particulier als BTW facturen kan u terugvinden in uw account per bestelling (Mijn account > Mijn orders > Bestelling bekijken 'bij het gewenste order' > Facturen > Factuur printen 'rechts onder betaalwijze'). U kan ervoor kiezen dit af te drukken en/of te downloaden in PDF formaat.
    Kan ik naderhand nog een BTW factuur krijgen?
     
    Daar wij met een gesloten systeem werken voor de secure elektronische betalingen is het niet mogelijk een particuliere aankoop te wijzigen naar een B2B aankoop met BTW factuur. Gelieve ons support team te contacteren op support(at)fixitantwerp(dot)be of +32 (0)3/613.29.39 indien u toch de BTW factuur nodig heeft. Er zal via credit en een nieuwe bestelling dan een BTW factuur worden aangemaakt.
     
     
     
    Alle merknamen en logos zijn en blijven eigendom van hun rechtmatige eigenaars. Alle prijzen op de Fixit Antwerp website worden inclusief BTW weergegeven.